RE: OT - vodostavební beton

Jan Kral kral na fortech.cz
Pátek Květen 13 07:52:51 CEST 2011

Ty natery funguji tak, ze jsou jen nosicem nejakeho sajrajtu, ktery betonem proroste a tesni jej v hmote jak pisete. Dokonce je to tak ze funguji i proti smeru tlakove vody, jak jiz bylo zmineno napr. zevnitr sklepa proti vode zvenku.

Neda me to se nezeptat: to skutecne nejdou delat testy na odolnost proti tlakove vode jinak, nez ponorenim do hlubokeho bazenu? A jak to bude vypadat, kdyz ta vec nebude odolna? Bude se z ni vylevat voda?

S pozdravem JK