Nahrada tranzisotru IRFPF50?

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Květen 12 15:36:10 CEST 2011

Kdyz se podivate na katalogove zapojeni zdroje s UC3844 najdeme tam IRF830, ktery je na 500V, pravda je to na 1/3 vykon a bez PFC, ale je tam doporucivan 500V N-MOSFET
http://diagram.weeqoo.com/2007/10/200710171644411237.html

V kazdem pripade, GES nema jediny 900V tranzistor odpovidajiciho vykonu, tak neni co resit.
Zajimave je, vetsina tranzistoru na tyto napeti vcetne IRFPF50 je u vyrobcu oznacena jako zastarala.

J.