Celnice a reklamace zbozi

jar.mez na centrum.cz jar.mez na centrum.cz
Čtvrtek Květen 12 10:22:59 CEST 2011

To co chete udelat je reci celniku nejspise, "Docasny vyvoz pro navrat v nezmenenem stavu", kod celniho rezimu 23
technicky byste musel prislusne vyplnit JSD , zajit s balikem na celnici, tam to pred celniky zabalit, oni potvrdi, ze je v baliku to co tvrdite, balik opatri celni paskou a vy si ho pak odnesete na postu k odeslani.
Jednou jsem to resil, ale to jsem posilal na opravu zarizeni v cene mnoha desit tisic a nechtel jsme riskovat. Bylo to zbytecne, celnici to pri navratu prolezlo bez cla , asi mel celnik ten den dobrou naladu :-)

J.