Brum ze zdroje

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Středa Květen 11 10:23:02 CEST 2011

Trimry mne také na první pohled zarazily, ale funkce je celkem zřejmá
- R9 reguluje symetrii a R10 napětí v obou větvích současně.
Na brum to určitě vliv nemá.

Pokud to bručí i při napájení z baterií, jen s připojenou zemí, tak bych
nehledal v zapojení stabilizátoru ale v okolí trafa,
příp. usměrňovače  a samozřejmě jak je provedená zem.

Byl by výkres plošňáku a obrázek celkového uspořádání?

Tomáš