Brum ze zdroje

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Květen 11 10:15:36 CEST 2011

Uvazujem o 2 informaciach:
1. zemna slucka tam nie je.
2. stredy vinuti pre predzosilovac a zosilovac su spojene pri trafe

Predpokladam:
zo zdroja k predzosilnovacu idu 3 vodice (+ 0, -)
zo zdroja ku koncovemu zosilnovacu idu 3 vodice (+, 0, -)

Kolkymi vodicmi a ako tahate _signal_ od predzosilnovaca k zosilnovacu?
Nie je to nahodou 2 (alebo jeden tieneny), pricom jedna zila je signal a
druha zila (tienenie) zem?
Jeden koniec tienenia pripojeny na zem predzosilnovaca, druhy koniec
pripojeny na zem koncoveho zosilnovaca, "aby signal nebol ruseny"...?
V tom pripade ste si isty informaciou c.1?

Dodo