Brum ze zdroje

Středa Květen 11 09:40:57 CEST 2011

Někde jsem viděl u LM317 malý elyt (asi 10 uF) paralelně k vašemu R7
(R8 pro LM337).

(To zapojení s trimrem R10 je tam proč? Pokud to není regulovatelný
nebo laboratorní symetrický zdroj, tak je IMHO zbytečné to dělat
zrovna takhle, když už, tak bych místo R7, R8 dal trimry, místo R9
nic, a R6, R9 mají být podle katalogu 240 ohmů, ale to je jen detail.
V obou případech máte dva trimry, jen ten můj je o něco jednodušší na
zapojení.)

Nemůže být problém v propojení středů vinutí už na trafu? Nebylo by
lepší propojit je až na DPS? Zkuste napájet z baterií jednu část
(předzesilovač / koncový zesilovač).

P.K.