Detekcia vyparov kyselin / hydroxidov

Jan Martincek konfera na martincek.com
Pondělí Květen 9 14:20:30 CEST 2011

Myslel som ze pisem jasne - zial equipment na presnu analyzu CO sa vytvara
pri nielen chemickom procese nemame, vychadzam z toho co som nasiel na webe
a co som citil nosom ked som to videl pracovat.

Nasledne debugovanie poleptanych sucasti ma prinutilo riesit ochranu a kedze
baterie niesu to s cim primarne pracujeme.

Kazdopadne dakujem za Vasu radu, skutocne pomohla...

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of gatilo
Sent: Monday, May 09, 2011 1:53 PM
To: HW-news
Subject: Re: Detekcia vyparov kyselin / hydroxidov

 9.5.2011, 13:47:33

Taky muzete zkusit detekci radioktivniho cesia, skvrn na slunci nebo
konjunkce saturnu se siriem. :-)
Nezlobte se, ale pusobi to na mne dojmem ze vubec nevite co chcete.
pripadne to nevi vas zakaznik a vy hledate zpusob jak naplnit
premrsteni rozpocet.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Jan Martincek napsal:

> Ono to nieje uplne normalna nabijacka. Je to "desulfatovacka" a
desulfatuje
> sa to nejakou kvapalinou na baze peroxidu vodika... Tj tam je hlavny
problem
> preco musime riesit detekciu - peroxid je kapanek agresivnejsi... Skusime
> detekovat vodik a uvidime ake budu vysledky.

> j.

;-(

> L. Kručinský

Detektory