OT: dohrivani od solaru

Pondělí Květen 9 12:32:42 CEST 2011

Obecne souhlas, ale chemicka a elektrochemicka koroze zas az tak uplne
to same neni.
Pro chemickou korozi nepotrebujeme eletrolit ani zadny potencial,
prikladem budiz
zelezo a kyselina chlorvodikova Fe+H2Cl --> FeCl2+H2
Naproti tomu elektrochemicka koroze potrebuje nejaky elektrolit +
elektrody,a probiha dvema reakcemi tedy katodovou a anodovou.

Martin