Detekcia vyparov kyselin / hydroxidov

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Květen 9 11:12:13 CEST 2011

V sklade baterii s elektrolytom z kyseliny sirovej vas budu asi
zaujmat dva plyny - vodik, ktory je vybusny a oxidy siry, ktore su
korozivne. Detektory takychto plynov by sa mali vyrabat, teda nieco
podobne som pred casom videl, snad od firmy Figaro.

Ak to ma byt na ochranu elektroniky, ako tomu pomoze detekcia plynu
ako takeho? Ked aj nieco zdetekuje, tak treba urobit nejaku akciu
(trebars spustit vetranie (ktore by v sklade baterii malo byt
zabezpecene aj tak), neviem).

J.S.