OT: dohrivani od solaru

Pondělí Květen 9 10:22:50 CEST 2011

Pokud kamarat nebydli v Dolní Rožínce a nenapichl zbytky H2SO4 z
louzeni uranu hledal bych problem jinde nez v agresivni vode, pokud se
bavime o vode, kterou dotycny pije, resektive se v ni zvladn bezne
koupat a neodpadavaji mu kusy tkani videl bych problem spise v
elektrochemicke korozi tedy nevhodna kombinace kovu, bludne proudy ci
tak neco, nez v chemicka korozi vymeniku tepla.

Martin