OT: dohrivani od solaru

"Ing. Libor Konečný" support na mikrovlny.cz
Neděle Květen 8 21:55:18 CEST 2011

Kdyz ja bych chtel neco hotoveho tip/top, uz tak me ten solar, ktery
resim svepomoci, vlezl do nabiteho casoveho harmonogramu ;-)
Proste jednoduchy prutokac ktery vzdy ohreje na pozadovanou teplotu a
muze i mirne kolisat
Na druhou stranu se mi za to nechce vyhazovat 10 a vice tisic, kdyz uz
tam mam aku plynove, to se mi pak nevyplati, tech 5 max 7 tisic bych
jeste skousnul.

LK