Schema k Tesla SOLO 638A

Neděle Květen 8 12:35:54 CEST 2011

Pokousim se zprovoznit staricke radio Tesla SOLO 638, puvodne neslo
vubec, po vymeme MAA723 jiz hraje, ale nejde pravy kanal,
Nasel jsem toto schema:
http://www.radiohistoria.sk/Oldradio/main.nsf/wdownload?OpenForm&docid=STO-98507156
ale v nem neni vse, respektive chybi to v cem bude problem
koncove zesilovace jsou osazeny  TDA2030, pred nimi je neco cemu Tesla
rika NF vazebni obvod, a podle vseho je problem pred timto obvodem.
Na konektoru Z10 pin 1 (strana 11) chybi signal podle schematu pro
levy kanal vystup 1 u meho kusu vsak pripojen na vystup 3 (bud ve
schematu nebo u meho kusu jsou prohozeny kanaly).
Jak je to zapojene pred tim jsem nenasel, rozkreslovat se mi to moc
neche, vse je velice forove a urcite bych urval neco jineho. Podliz je
pod krycim plechem obvod TDA730, ale zadny TDA730 jsem nenasel, jen
TDA7300 a ten to urcite neni neb nesedi pocet pinu.

Nemate nekdo kompletni dokumentaci?
Netusite co te zac ten TDA730?

Marin