rychlost spinani diody

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Květen 8 08:44:21 CEST 2011

On Sun, 8 May 2011, Vláďa Anděl wrote:

> No záleží o co tu "logiku" opíráte. Z principu je okolo přechodu potenciálová
> bariéra, náboj který udržuje přechod zavřený. Pokud na diodu přivedeme napětí

Vychazim prave z Vaseho tvrzeni ze po urcity cas je dioda zavrena.
Ja si nedovedu predstavit zavrenou diodu ktera zaroven zarucuje Uf 0.5V
to mi prijde jako protimluv. Kdyz je zavrena tak by Uf melo byt libovolne
velike podle napeti v obvodu.

> do zavření diody výrazně méně. Teď se setkávám s diodama, co se chovají úplně
> jinak a proto se divím. V propustném směru se na ní objeví 50V a následně za
> 50ns napětí klesne.

Neni to jen tim ze to merite nejak jinak ? Jestli jste ji nabil na Ur 50V
tak po prepnuti napeti ma na sobe tech 50V nez se prebije jeji kapacita
na Uf .