OT: dnesni ridici a autoskoly...

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Květen 6 23:06:52 CEST 2011

Zas tak bych to nehrotil, i moje manzelka se nakonec naucila jezdit a po
autoskole se nebyla schopna rozjet ani dopredu po rovine... A rizeni
auta je dnes v podstate zivotni nutnost pro kazdeho, na silnicich presto
nepozoruju zadne vetsi problemy, staci trosku predvidat a dobre by bylo
eliminovat arogantni dusevne nestabilni jedince (prasata). Ja to proste
nejak dramaticky nevidim.