jakou svarecku?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Květen 6 12:00:41 CEST 2011

On Fri, 6 May 2011, Vláďa Anděl wrote:

> Ten TIG - ještě jsem neviděl, že by s tím někdo vařil. Teď jsem tady pochopil
> že by to mělo být dobré na tenké plechy. Není mi jasné jak to funguje - přece
> klasická elektroda má obal, který funguje asi jako tavidlo při pájení. U TIGu
> žádná ochrana proti oxidaci není? Nebo se tam dává to CO2 jak tady někdo

Tam se fouka argon. Kdo to umi tak to vari vyborne - jako autogen. Date
si mensi proud a muzete si s tim krasne hrat - je tam dost casu. Kdyz je
treba dodava se do svaru material stejne jako u plamene. Dela to krasny
svar , lepsi nez plamen. Vari se s tim i nerez a hlinik.

U elektrody musite nastavit spravny proud a pak jet rychle jak ta elektroda
odhoriva, na nejake hrani a opravy neni cas.