jakou svarecku?

cin cin na quick.cz
Pátek Květen 6 08:43:04 CEST 2011

Zdravím,
podobnou otázku jsem řešil cca před měsícem.
Jak  už  zde  někdo  zmínil,  doporučuji  prostudovat si příspěvky na
svarfóru.  Právě na doporučení odsud jsem se zaměřil na českou značku
Gama (Omicron).
Doporučuji  vzít  střed  - tj. stroj pro "údržbu", profi jsou zbytečně
drahé a hobby kategorii bych se raději vyhnul.
Po  měsíci  používání  jsem  maximálně spokojen, pro člověka, který se
teprve  učí  jsou  fantastickou věcí funkce "Hot start" a "Arc force".

Nechci  dělat  reklamu,  ale  nejlevnější  cenu  jsem  našel  u Rulíka
(www.rulik.cz).

LMj