Re: ručkové měřidlo

Milan Mlynarčík milan.m na centrum.sk
Pátek Květen 6 02:57:55 CEST 2011

Ampermeter v aute nikdy nie je pripojeny priamo na akumulator. Na odber
startera by musel byt dimenzovany podstatne vyssie, co by malo za nasledok
prakticku nepouzitelnost pre meranie beznych prudov pri nabijani ci opacne.
Meria sa len ostatok mimo startera.

                              Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Jakub Ladman"
Předal jsem a nejvíc se mu líbí právě tenhle do auta.
Nakonec z něj vylezlo, oproti původním požadavkům, že tato stupnice +/- 50A
je
prý úplně ideální. Akorát projevil obavu, zda půjde bočník vypreparovat a
dát
k baterii. Můj názor je, že měřidlo je jistě určeno pro použití s externím
bočníkem, protože tahat drát od baterky do palubky auta a zpět mi přijde
jako
šílený nápad.