OT - Výběr videokamery

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Květen 3 12:48:17 CEST 2011

Zdravím,
  no to jsem vůbec nevěřil svému sluchu, když mi člověk od filmu vysvětloval,
že ve skutečné filmové produkci existuje profese "ostřič", která se zabývá
právě správným zaostřením a volbou dalších parametrů kamery. Vlastní kameraman
prý nedělá o moc víc než ovládání spouště kamery a švenkování/zoomování, prostě
sledování toho, co má natočit, ale vlastní zaostření a další "doladění" kamery
mu dělá někdo jiný.
  S pozdravem Pavel