[OT] Nabytek - plagiat

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Květen 2 21:25:54 CEST 2011

Pred lety jsme koupili skrine do prace firmy CS Schmalmobel. Tluste
drevotriskove desky, dost kvalitni za ty prachy. Dnes jsem nakup zopakoval
domu. Uz po rozbaleni mi to bylo divne - na hranach misty docela otreby, v
navodu chybel kusovnik na kontrolu baleni a taky jsem nenasel tubu s
lepidlem. (Mam Hercules a pri sestavovani snim nesetrim)
Behem skladani jsem se nestacil divit - spojovaci drevene koliky uz se vubec
nepouzivaji(podle vseho inovovane spojovaci srouby), narazil jsem na jednu
poskozenou  hranu(nebude videt) a hlavne chybi plastove nozky. Takze zitra
musim obehnou obchody a nekde je sehnat.
Jsou to detaily, kdybych to nechal poskladat firme tak si toho clovek
nevsimne. Obchodnik ma jedine stesti, je to velke nechce se mi to vozit zpet
do obchodu. Navic tech reklamaci uz mam plne zuby, posledni rok jich bylo
strasne moc.

Jen nevim jestli Cinani kopiruji Nemcum nabytek nebo Nemci kopiruji Cinskou
kvalitu. (Je otazka co je horsi.)

Michal Gregor