vf hybrid

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Neděle Květen 1 22:13:21 CEST 2011

kontajner je uz prazdny, zaujemcov som podla poradia kontaktoval :-)
Daju sa prevadzkovat aj v linearnom rezime, pred par rokmi som z nich
chcel stavat 200W budic pre klystron, ale podarilo sa nam kupit jemne
modifikovane hotove VHF vysielace za vybornu cenu, takze nemalo zmysel
sa s tym patlat. Tak ostali zalozene v chronologickom archivacnom
systeme na mojom pracovnom stole :-)
b.