VN kabely, konektory ?

tommypnq na centrum.cz tommypnq na centrum.cz
Neděle Květen 1 21:31:04 CEST 2011

Diky Martine za tip, kdyby slo o kusovku, tak to tak asi udelam, ale neni to pro mne osobne, takze hledam nejake komercni reseni, at se to nemusi delat na kolene. Zatim jsem nasel snad neco pouzitelneho u TYCO, ale jeste neni jasna ani cena, ani dostupnost, asi to na tom ztroskota....Holt jak clovek nechce mobil, nebo MP3 prehravac, tak je dostupnost neceho exotictejsiho tragicka.
               Tommy OK2PNQ

> Od: "OK1UGA" <ok1uga na volny.cz>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 30.04.2011 16:03
> Předmět: Re: VN kabely, konektory ?
>
>Já pro 4kV/1A používám koaxiální kabel RG58 - v pohodě to vydrží.
Zařízení už běhá nějakých 5 let bez jakýchkoliv problémů. Pro 10A proudu
bych použil tlustší kabel - např. RG213.

>Protože originální VN konektory byly neúměrně drahé vyrobil jsem si své
vlastní z torza konektorů PL259 do kterých jsem vytočil teflonové vložky
a středové kontakty. Viz: http://ok1uga.nagano.cz/pa_vn_konektor.htm.