OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 21:49:38 CEST 2011

Právě proto preferuji totéž bez těchto otravností, ideálně rovnou bez
předchozího stahování:

http://unas.ath.cx/vsehochut/play_shared_avi_online/

Ten network caching mám aktuálně 720000 ale žere to pamě´t

----- Původní zpráva -----
Od: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>

Mně už stačí obyčejné DVD. Po vložení musím povinně a pokaždé
shlédnout pětiminutovou agitku, že se DVD nesmí šířit, a přetočit
reklamy. Fakt by mě zajímalo, co by tihle soudruzi od filmu říkali na
to, kdyby se museli dívat 5 minut na licenční smlouvu a pak museli
odklikat reklamy na další produkty Microsoftu - samozřejmě při každém
otevření dokumentu ve Wordu nebo v Excelu.