OT Ctecka Kindle 3 Wifi- zkusenosti

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Březen 31 18:57:58 CEST 2011

Dne 31.3.2011 18:26, Rollfree napsal(a):

> Uz si nepamatuji, kdy jsem k nejake aplikaci (treba na mobilu)
> potreboval manual. Ale s tim Kindle jsem asi fakt nekompatibilni,
> protoze je tam prilis mnoho veci jinak, nez by mi prislo logicke.
hmm zajimave - ja jsem ten navod fakt nepotreboval

> Namatkou par veci:
> - velka tlacitka po boku pro listovani  jsou na obou stranach pro
> posuv o stranku dal (a mensi nad nema je pak pro stranku zpet)
> Nevim jak vam, ale mne by prislo mnohem logictejsi, aby vpravo
> bylo tlacitko pro posuv vpred (tedy doprava) a vlevo tlacitko
> pro listovani vzad. Ty horni by mohly byt vzdy opacne, aby se
> ovladani dalo realizovat jednim prstem tam i zpet.
no vzdyt muzete i ted listovat jednim prstem tam i zpet
duvod proc to je jak to je dle meho levaci/pravaci - tak jak to je je to
pro obe skupiny stejne

> - i kdyz nahraju knizky do podadresaru, tak mi je rozbrazi
> v ploche strukture, coz je pro vetsi pocet knih docela neprijemne.
> Mozna to jde nejak udelat, ale jednoduse (tj. prostym rozdelenim
> knizek do adresaru pri pripojeni pres mass-storage) to nejde.
to opravdu nejde, ja mam na to udelane kolekce, ale asi je stejne zrusim
- protoze tam fakt nepotrebuju mit stovky knizek - staci tri ctyri

> - knizky se mazou nikoli tlacitkem Del (jak bych ocekaval),
> ale sipkou vlevo. Jak logicke, ze. Pri zmacknuti Del mi to
> napise velmi dumyslnou napovedu, ze pro zadavani symbolu
> mam stisknou tlacitko Sym.
no stane se ... :-)

> - pri projeni k PC je ctecka uzivatelsky mrtva, takze abych zjistil,
> co jsem tam vubec nahral, tak ji musim napred odpojit
tohle je pravda - jediny duvod je dle meho asi nejaky problem na urovni
HW/FW

> - pri nabijeni by asi mela svitit zluta LED pod ON/OFF tlacitkem,
> u mne ale pri pripojeni k USB sviti porad (porad zlute). Ze by
> se porad nabijelo ?
> - atd.
ano ta ctecka se nabiji fakt dlouho - prisla nabita tak ze 60% a
nabijelo se to prvne snad 2h - nebral bych to vyslovene jako minus pokud
to ma priznivej vliv na baterku a jeji zivotnost
a take je otazkou zda nabijeni pres USB kabel nejde pomalu protoze si
ctecka vyhandluje malej proud
pruste zkusim nabijet pres normalni nabijec

> [...]
> z PDB jsou velmi spatne. A to podivne spatne. Vetsinou je blbe
> diakritika, a to i pri explicitnim nastaveni spravne codepage.
>
> Dokonce je to i takto podivne (mam PDB, ktere spravne zobrazuje
> ctecka v mobilu i nekolik ctecek na PC):
> - Calibre ji prevede tak, ze treba vynechava pismenko 'z s hackem'
> - prevedu tohle PDB pres jiny konverzni program do RTF a to pak
> pres Calibre do MOBI, tady uz je to OK
> - a co je nejpodivnejsi - prevedu tohle PDB do TXT a TXT zpet do PDB
> (mezitim neni zadna konverze znakovych sad), no a tohle nove PDB
v Calibre je treba tam davat natvrdo sadu ktera je pouzita ve vstupnim
souboru - autodetekce funguje na pendrek - u vetsiny knizek staci zadat
napevno cp1250 a je to OK
nicmene tu mam knizku P.Ryan - Jak jsem vyhral valku (jen pro rejpaly
mam i papirovou verzi) v PDF souboru a tu jsem nedokazal zkonvertovat
tak aby to dostal do normalniho zobrazeni
v PDF je to dobre - pri exportu do TXT do zmrsi diakritiku a i pri
ruznych konverzich z neceho do neceho to nesedi - zkousel jsem to
zkopirovat i pres clipboard a nejde to

> Co je teda vyrazne pozitivni je pravidelny prisun iDnes 2x denne
> a VTM jednou tydne.
tak na to jsem se tesil a nakonec to asi zrusim - vzhledem k tomu ze
sedim nonstop na inetu je to vicemen neaktualni - to VTM jeste zkouknu
RV