OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Březen 31 18:46:34 CEST 2011

Původní zpráva ze dne 31.3.2011 od Pavel Kutina:

> Cena vstupenky je jedna vec, neskutecne ukriceny zvuk druha, dalsi
> vec je pulhodina reklam po zahajeni promitani, co mne ale dostalo
> nejvic, byla ctvrthodinova reklamni prestavka uprostred filmu (to
> vse v multikine na Cernaku).

To je ovšem docela dost drsný :-)

Mně už stačí obyčejné DVD. Po vložení musím povinně a pokaždé
shlédnout pětiminutovou agitku, že se DVD nesmí šířit, a přetočit
reklamy. Fakt by mě zajímalo, co by tihle soudruzi od filmu říkali na
to, kdyby se museli dívat 5 minut na licenční smlouvu a pak museli
odklikat reklamy na další produkty Microsoftu - samozřejmě při každém
otevření dokumentu ve Wordu nebo v Excelu.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601