kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Čtvrtek Březen 31 14:24:00 CEST 2011

Teď jsem se vrátil z procházky a zjistil jsem, že mi mezitím nějaký
týpek namontoval k elektroměru GSM bránu Ladnys & Gyr. Je v tom obyčejný
AT89C4052 v SMD. Já bych to ani nezjistil, ale protože je to v plechovém
rozvaděči, tak týpek nechal otevřená dvířka, asi aby k tomu mohly vlny.
Dvířka jsem opět zavřel a jsem zvědav kdy se někdo ozve nebo pošle
dalšího týpka s plastovými dvířky, která tam samosebou nebudou pasovat.
Docela se divím, že ani nikdo nezatelefonoval, číslo na mě určitě mají,
protože když předtím vyměňovali elektroměr, tak předem volali.

Mrazík