Licencovani aut. del Re: OT Ctecka Kindle 3 Wifi

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 31 14:03:53 CEST 2011

 31.3.2011, 13:55:48

Az hypoteticka budoucnost nastane, zachovam se podle toho.
Zatim vsak nenastala, tak se chovam podle toho.
Kdyz nekomu prodam/daruji papirovou knihu, ma novy nabyvatel presne
tytez prava ktera jsem mel pred tim ja.
U sw tomu tak byt muze, ale take nemusi. Dokonce i krabicove verze se
casto musi po instalaci registrovat vuci nejakemu serveru a druha
registrace teze licence neni mozna, nebo jen po nejakych velkych
obtizich.
Jenze u toho sw nemam moc na vyber, nakup licence s plnymi pravy by
byl mozny asi jen za nejake astronomicke penize.
U knizek ta moznost zatim je, takze ji ja nebo PZ vyuzivame.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz