MCU na Dalekom Vychode, was: kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

Čtvrtek Březen 31 12:53:52 CEST 2011

Ano, je to tak, svou uvahou jsme nemysle, ze cinanum vadi, ze nemohou
ťünum ze zapadu posilat penize, ale to , ze se nemohou ucit od mista,
tedy ziskat konkurencni vyhodu, tim ze maji neco co druhy ne nebo za
to plati.

Martin