OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Březen 31 12:00:23 CEST 2011

Toto je nazor mojej priatelky, ktora u nas citacku pouziva. Prosim
brat s nadhladom :-)
hej.... pripravujeme ludi o pracu

ale ze knihy v knizniciach su zastarale, lebo nie su peniaze na
knihy.. ze ked potrebujes tak knihu urcite nenajdes alebo je pozicana

ja som tiez chodievala do kniznice... je to dobra ustanovizen... ale
jednoducho... v dnesnej dobe

by som sa ho spytala, ci pouziva mobil ==> mal by chodit sa stretavat
s priatelmi.. a hlavne ci pouziva EMAIL .... alebo vyuziva postu...
ved tam su tiez pracovnici!!

miro