kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

Čtvrtek Březen 31 11:44:24 CEST 2011

Na tom zdroji je Volcraft, jen ten napis, jinak to je cinsky manson,
predchudce tohoto modelu.
http://www.manson.com.hk/en/dcpowersupplies_detail.php?m=2&id=22
MCU jsou uvnitr dokonce dva a jedna je 8031, nastesti v DILu a jeste s
externi pameti programu. Podarilo se mi ji odpalit, ale stacilo ze
supliku vytahnout novou 8051 zasunout a zdroj makal jak zamlada :-)

Martin