Re: Bezpečnostní kamera/rekorder s pomalým záznamem

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Březen 31 10:29:46 CEST 2011

Kupil som si takuto (na hranie :-)
http://www.dealextreme.com/p/1-3mp-rechargeable-wide-angle-digital-portable-car-dvr-camcorder-w-mini-usb-sd-2-5-lcd-47612

Tiez ma detekciu pohybu (da sa vypnut). Zaznam robi do mensich suborov
(da sa nastavit subor na 2, 5, 15min) a ked zaplni SD kartu, prepisuje
najstarsie subory (nazyvaju to loop recording). Subory su AVI,
kompresia MJPEG, tie 2min vygeneruju 100-115MB subor...

Do vonkajsieho prostredia sa nehodi, ale mozno sa najde nejaka odolna
s podobnymi funkciami.

miro