kde vsade sa pouzivaju "bezne" MCU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 31 09:46:19 CEST 2011

No jasne, nasiel si PICko, tak si ho hned musel spropagovat... ;-)

Sa musim vecer rozbehnut po dome s fotakom, aby som poukazoval to vrece '51tiek co sa v roznych geretoch povaluju... Minimalne jednu od Winbondu mam v monitore...Nie je to sice priemysel, ale ani nie bastl...

Mimochodom kde mas dokazovy fotomaterial?

wek