ADMINRe: OTJe modernatechnologia redukovatelnanajednoduchevysvetlenia?Was:Re:Japonsko

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Březen 31 07:36:43 CEST 2011

On Thu, 31 Mar 2011, Jiri Foldyna wrote:

> Myslete prosím. Soudy se při rozhodování řídí (nebo by se měly řídit)
> a) božím vnuknutím
> b) zákony státu
>
> Jen pro jistotu, správně by mělo být za b), i když to mnohdy tak nevypadá

No prave ze myslim a nesedi to - ted rikate ze stat se ridi vlastnimi
zakony ale v predchozim mailu ze nikoliv -
   http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2011-March/392467.html

> Myslete prosím. Jen idiot nezohlední rizikovost investice (v tomto případě
> otevření prodejny v nesprávné čtvrti) při investiční rozvaze. Že existuje
> spousta blbů, kteří tuto rozvahu neudělají a pak spláčou nad výdělkem, není
> nijak překvapivé.
> Btw. tvrzení, že zisk bude přímo úměrný míře rizika tvrdíte vy, ne já.

Mozna by jste si nemusel tolik vymyslet - kde jsem tohle napsal ? Pokud
vim tak jsem napsal ze zisk v podnikani je rozdil mezi vynosy a naklady.
Kdyz podstoupite vyssi riziko a ono to vyjde, porad to neznamena ze budete
mit vyssi zisk.

> Naposled - myslete prosím. Poplatek za zábor veřejného prostranství je
> úhrada za službu nebo povinný poplatek ? Podotýkám, že prostranství zabírat

Rika se tomu poplatek, ale platit nemusite kdyz sluzbu nevyuzijete.

> nemusím. Stejně tak, pokud mi jako právnické osobě zákon uloží povinnost
> dopis odeslat prokazatelně, tedy doporučeně, případně s doručenkou, je to
> platba nebo poplatek ?

Je to postovne :-) Vam se nejak nechce platit za dopisy jen proto ze firmu
co je dorucuje vlastni stat.