Display/TV

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Březen 30 16:15:16 CEST 2011

No, nakonec jsme koupili extra velke monitory co staly 3x tolik nez
stejne velka TV, cesta mensiho odporu...
A ty  tunery uz se meni rychleji nez panely - analog, MPEG2, 4, xxx
DVB-S, kazdou chvili novy format... Satelit je aspon na linuxu a resi to
update ale TV???
Proste zobrazovaci panel prislusne kvality a z ceho leze HDMI uz muze
byt jedno... Vzdyt settopbox stoji 400 a uz je to velky jak krabicka
cigaret...