OT: Japonsko

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Středa Březen 30 14:31:19 CEST 2011

On Wed, Mar 30, 2011 at 01:46:35PM +0200, Ales Prochaska wrote:
> Jestli není článek
> http://zpravy.idnes.cz/hrdinove-z-fukusimy-spi-na-olovenych-matracich-a-myji-se-vlhkymi-rucniky-1qn-/zahranicni.asp?c=A110330_105730_zahranicni_ipl
> vymyšlený od a do zet tak tam zjevně cosi nefunguje jak má. Evropou
> zmlsaný člověk by čekal, že třeba armáda těm lidem co pracují na
> likvidaci havárie aspoň ihned dodá "atombordely", kádéčka a pitnou
> vodu, když už nemůže poskytnout třeba dálkově řízenou ženijní techniku
> kterou má ve výzbroji i naše armáda...

No, to jest otazka, jestli tam skutecne zadnou dalkove ovladanou
techniku nemaji. Treba tady: http://www.faz.net/-01qwg8 tusim
nekde na 9. fotce je dalkove ovladane letadylko, kterym fotili
zabery elektrarny. Spis je mi otazkou, jestli ty budovy nejsou v
takovem stavu, ze se tam proste robot nedostane.

(Na druhou stranu, podle tohodle: http://faz.net/-01qzib japonci
vubec nereagovali na nabidku nemcu, ze jim dodaji specialni,
proti radiaci chranene, roboty... Takze divne to je...)