OT:mikročerpadlo na vodu

mcmlxxx na hantec.cz mcmlxxx na hantec.cz
Středa Březen 30 12:42:05 CEST 2011

Jirko, samozřejmě cena pod 500,- je OK, já spíš reagoval na cenu na
zahraničních webech + komplikace s dopravou. Ty české e-shopy jsou
cenově OK. Ale jinak jsem samozřejmě zvyklej hledat ta nejlevnější a
nejschůdnější řešení. Rád si spoustu věcí vyrábím sám, i když za
stejný čas bych byl schopen vydělat víc peněz než by to stálo. Prostě
mě to tak baví. Ale to jsme odbočili od tématu.

Mám zrovna volnou jednu baterku 12V/72Ah z dieselu, která má asi
zkratlej jeden článek. Jde nabít jen na 11,9V, ale nesamovybíjí se. Tu
bych tam mohl osadit.
Ideální stav by byl abych to tam na jaře připojil a na podzim uklidil.

To čerpadlo z aukra vypadá dobře, ale asi pro tento účel nevyužitelné,
protože má omezený ponor. Horní hladina vody kolísá podle ročního
období a počasí mezi 20-60cm pod povrchem, takže by se mohlo stát že
by došlo k jeho zaplavení.

Ještě by mne zajímalo, ohledně těch dávkovacích čerpadel, na jakém
principu to funguje? Někdo psal motorek, válečky hadička, nebyl by
nějaký nákres praktické aplikace?

Nakonec ještě dotaz k těm solárním panelům.Bude stačit 12W/10W?

b.

Provided by WebStep, s.r.o.              http://www.webstep.net/