OT:mikročerpadlo na vodu

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 30 10:29:15 CEST 2011

Už v úvodní odpovědi jsem psal, že solární panel bude třeba doplnit
akumulátorem, stejně tak jsem psal o čerpání po intervalech (právě na to
"plivnutí"). Takto "výkonově integrálně" bude jistě stačit i velmi malý
panel (v zimě včely nelétají, tedy pokud to nějaká direktiva SESRu
nezměnila).

Jo, jen bych na ten časovač nepoužíval MCU (ba dokonce ani PC a asi ani
LAN, WiFi nebo G4 apod.), ale prostě bych ho nabastlil třeba ze 4060 a
pár diod. Výhoda? Umí to (snad) každý, nemůže se "kousnout".

---
Jirka