ot: LHC - odstavka...

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Březen 29 20:39:26 CEST 2011

ano, s tym sa zacne a mal by trvat zhruba tyzden. Zacne sa so 75ns
zvazkom (maximalny pocet bunchov okolo 900 tusim), potom sa s velkou
pravdepodobnostou prejde na 50ns (>1400) a ak uz bude vakuum dobre tak
sa mozno bude smirglovat aj s 25ns zvazkom.
Kable sa tu tahaju stale, ale ten rozsah ma celkom prekvapil. Som
zvedavy ako to bude vyzerat o 30 rokov, kto bol na navsteve u Davida B.
mohol vidiet :-)))
Idem dalej makat, je to sice 160m z pod zemou ale hluk a vietor je tu
jak na letisku. Ale dnes som na chvilu videl denne svetlo :-)
b.