OT Cipova hadanka: co to je?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 29 20:15:26 CEST 2011

Ano, je to nepochybne mikrokontroler. Vlavo je EPROM, v strede dole RAM. Ma ocividne 2x8 stlpcov a 28 "riadkov", to by mohlo zodpovedat '51, ktora ma 224 bytov "beznej" pamati (bitova pamat je mozno implementovana "mikrokodom" - v instrukcnej sade je taka drobna asymetria, ze mov C, bit je 1 cyklus a mov bit, C su 2 cykly), no a to co je na vrchu je 4x8 byte Ri. No povedzme.

Ale nejako mi nesedia vyvody. Preco ich je 41? Trocha by to vysvetlovalo to, ze vlavo v strede tie dva bondovacie drotiky smeruju k sebe, to by mohol byt nejaky bond option (s alternativou prepojenia na ten nenabondovany pad); no ale to mi potom nevychadza po 19 vyvodov medzi napajanim a zemou (co predpokladam ze su tie dvojito bondovane vyvody). A kde by mohol byt oscilator? Mali by to byt podla mna trocha inaksie pady nez vsetky ostatne a blizko k sebe - a ak to je '51, tak hned vedla zeme...

Tie fotky... ano, prosim, prosim... :-)

wek