OT Cipova hadanka: co to je?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Březen 29 19:32:09 CEST 2011

No, cookies som si vymazal, reloadol, napisal to heslo co je tam priamo vycapene (nenapadlo ma, ze by to mohol byt pre kohokolvek problem) a ten obrazok na mna priamo vyskocil. Netusim, ci to je uchovane na serveri alebo kde, ale ved kvoli tomu som uz daval aj priamy link -
http://jperrin.smugmug.com/photos/1224157243_Lk23A-D.jpg
 - ten nefunguje?

Inak tie obrazky sa mi uz dvakrat preusporiadali, netusim na zaklade akeho popudu (zeby to mazanie cookies?), takze teraz mam 4 v jednom rade a vtedy je to ten pravy krajny v druhom riadku od vrchu, tym padom osmy v poradi. Ide o ten co ma priradeny ten text o EEPROM.

Tolko o vyhodach ajaxu a podobnych blbosti.

---

Teraz k tomu, co to nie je.

Rozhodne to nie je EEPROM, lebo tie sa mazu - ako ich meno hovori (Electrically Erasable Programmable Read Only Memory) elektricky a nie UV, t.j. nema okienko (puzdro s okienkom je drahe takze sa len tak mirnix-dirnix nepouziva). To, co sa maze UV a ma okienko sa vola EPROM (s jednym E). Toto si bohuzial myslia aj mnohi clenovia tejto konferencie.

No ale urcite to nie je ani EPROM ako taka... ale ze preco, to je uz sucast tej hadanky.

Este raz pripominam, ze neviem odpoved, ide mi o diskusiu. No a ospravedlnujem sa za ten nefungujuci odkaz.

wek