adum7441 spi rozhranni

Úterý Březen 29 12:54:32 CEST 2011

Nemam to pred sebou, ale pokud se nepeltu tak ADUM maji zvlast
napajeni pro vstupy a vystupy na obou stranach tzn. celkem 4 napajeci
vstupy a pokud neni privedeno napajeni na Vdd ktere napaji
"problematicky" vystup je tento v Z at je na ridicim vstupu cokoliv.
Teoreticky by tedy mel stacit jeden tranzistor rizeny CS pro dany
slave a ten sepne respektive rozepne napajni pro tuto cast obvodu.
Nicmene na napajecich vstupech musi byt keramicke C tak to neni
pouzitelne pro velke rychlosti prepinani slave.
Pokud si to ovsem cele nepletu s necim jinym :-)

Martin