Japonsko

Pondělí Březen 28 17:44:46 CEST 2011

Kdyz jste se dal hrdine na overovani , nechcee pokracovat v
experimetu, pripravim vam 1l mleka obohceneho Stronciem 90, dame ho do
sklenene lahve s mlekem tolik, aby vas dozimetr 1m od lahve zaznamenal
8uSv za dobu odpovidajici vasemu letu. Pak to vypijete a vyhodnoceni
experimetu provedeme rekneme po 5letech.
Ja jako kontrolni skupina si dam mleko bez stronica.

Martin

P.S. Kdosi se tu ptal, proc Japonci mrznou, kdyz je venku tolik
drevenych trosek. Duvodu je vice, ale ten zakladni je
Meijo-Ju-Rei  Cest-Odvaha-Respekt  to nejsou jen pravidla Busido, je
to svym zpusobem realita Japonska , jinak receno japonec nespali ani
trosky , kdyz nejsou jeho.

>Len zo zaujimavosti som si v piatok zobral so sebou do lietadla dozimeter. Clovek je hravy typ a predsa si od nejakych vedcov nenecha kecat do toho cim mu masiruju mozog media, tak si treba overit :-)
Hodinovy let, z toho asi polovica vo vyske okolo 10 000 metrov a
dozimeter natocil 8 mikrosievertov.
Rozmyslam ako by to asi niesol pan Kubani z televizie Joj ktory minuly
tyzden maval nejakym pristrojom na slovenskych lazoch a prezentoval
namerane 4 mikrosieverty ako globalnu jadrovu katastrofu ktora uz
zasiahla aj Slovensko (zabudol povedat ci to ukazovalo 4uS/h alebo
4uSv pocas celodenneho saskovania pred kamerou).
b.