[OT] Barevny tisk z MS Office?

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Pondělí Březen 28 17:02:15 CEST 2011

Dekuji a zustavam zauzlovan, ja bohuzel , vidim zlutou, ale vytisknu sedou.
Jeden by rekl, problem s tiskarnou, respektive ovladacem, ale kdyz do pdf nebo primo vytisknu stejne zluty obdelnicek vyrobeny v cemkoliv jinem, testovan Photoshop a CAD tak vidim i tisknu zlutou.
Zjisitl jsem, ze tiskarna umi tisknout protokoly o pouziti barev a predmetny pdf ci primy tisk  z Excelu (Word,...) se skutecne tiskne jako cernobily dokument, cili v tom pdf musi byt neco co ovladaci rekne, aby provedl tisk v CB modu.

Jirka

> pdf vidím žlutou

ve fine-print-u vidím žlutou

vytiskl žlutou

ZU

Dne 28.3.2011 16:08, j.Krajinka na seznam.cz napsal(a):
 > Nenasla by se dobra duse s nejakou PLC6 barevnou tiskrnou a nezkusila
vytisknout pdf z odkazu, je na nem pouze pidi zluty ctverecek vytisteny
z Excelu. Bohuzel ho nevytisknu na tiskarnu jinak nez cernobile a
podobny cerveny v pdf vyrobenem  v Phostoshopu vytisknu barevne.