RE: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Pondělí Březen 28 14:21:28 CEST 2011

Zravim, pred par dny prisel balicek z CH. Na baliku byla faktura (cena sedela s realitou, pokud vim) a jeste nejake dalsi papiry (nebyly mi predlozeny), presny popis zbozi a dokonce i muj telefon. Presto byla zasilka pro nedostatek podkladu zadrzena.
Vyrizovat jsem to byl osobne na celni poste P120 (celnici plus posta).

No a poplatek "sluzby celni deklarace" 96,- jsem platil, vybrat uz jsem si nemohl... Prekvapko, o kterem jsem netusil. Zil jsem v tom, ze postovne je zaplacene a dalsi naklady budou jen pripadne clo a dph.

Co me zarazilo v druhe rade bylo to, ze veskere doklady z baliku posta zabavila a ja nemam zadny z prilozenych dokladu (ani netusim co vsechno tam bylo). Proc, to jako soukromnik na doklady nemam narok?

Jako zakaznik CP nemam dobry pocit. Nejde snad ani tak o tech 96,- (ac to pri cene zbozi nastve), ale spise o princip. Na poplatek jsem nebyl upozornen dopredu a tuto jejich sluzbu jsem nijak neobjednal...

Udelal jsem z toho zaver, ze vsechno co objednam z CH a pujde pres CP, bude o 100,- drazsi.

Petr