Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 28 14:01:01 CEST 2011

"Bezne se stava a stalo, ze nam zvyseni cen zamitnou."

No to sice ano, ale ne proto, ze by se komukoli pricilo skubat zakazniky,
ale predevsim proto, ze nezanedbatelnym zakaznikem je statni sprava (a
datove schranky na tom nic moc nemeni) a jakkoli je to k nevire, prelevani
penez z leve statni kapsy do prave statni kapsy se prislusnym uradum moc
nelibi.

Pavel Kutina

P.S.: Kouka,m ze precitlivelost je asi oboustranna - ti zmetci se tykali
Fukusimy, staci cist...

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 28, 2011 1:53 PM
Subject: Re: DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Prosim?

Jednak posta v tomhle pripade nema zadnou vyhradu - pohybujeme se v
naprosto volnem trhu - mate moznost si to nechat vyclit jinde. Takze
nechapu proc by cena nemela byt trzni!!

A kdyz uz jsme u toho...kdo myslite, ze stanovuje ty poplatky u s.p.? CP
muze dat maximalne podnet, ze na nejake sluzbe trati a navrhnout cenu.
Cenu ovsem schvaluje stat - nevim zda vnitro, nebo finance nebo nejaky
regulator (CTU), ale rozhodne se CP nemuze rozhodnout, ze od pristiho
tydne bude dopis za 30Kc. Bezne se stava a stalo, ze nam zvyseni cen
zamitnou.

Takze si rozmyslete co pisete...a vynechte ty zmetky!!!

Radek Vicek