Maly pruzkum pracovniho trhu - netradicni prace s FPGA

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Březen 28 13:21:15 CEST 2011

"A firmy prestali pisat aj obligatne "Dakujeme za prejaveny zaujem..."

Jo, to znam, jednou jsem dokonce pro dotazu, jestli jim ode mne vubec neco
prislo, dostal odpoved ve stylu "dneska je krize, vite kolik stoji takove
odeslani mailu?"

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: andrej jancura
To: HW-news
Sent: Monday, March 28, 2011 1:10 PM
Subject: Re: Maly pruzkum pracovniho trhu - netradicni prace s FPGA

Ja si vyhradne hladam pracu cez net. Od roku 2005 sa mi vzdy podarilo nieco
najst, takze jedneho. Skusal som aj ine sposoby, ale neuspesne.

Akurat v roku 2010 sa to cele jemne povedane zhovadilo a nebolo nic pre
ing... Aspon na SK. A navyse ja si hladam na ciastocny uvazok, takze uz
totalne nic. A firmy prestali pisat aj obligatne "Dakujeme za prejaveny
zaujem..."

A.