DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 28 12:54:48 CEST 2011

Hmm dival jsem se do ceniku CP. A priznam se, ze natolik si jistej tim
jak to musi probehnout mezi CP a celnikama nevim.

V ceniku mame:

Celní odbavení poštovních zásilek pro rezim volného oběhu
- celní odbavení jedné zásilky - SCP  80 Kč
- celní odbavení jedné zásilky - JSD 150 Kč

pokud vim tak souhrnne celni prohlaseni musi dovozce vystavit pro
celniky v pripade, ze je u zbozi nutne neco dolozit a musi se vystavit
pokud jde zbozi do celniho skladu - tedy bez prodleni (myslim, ze lze
lhutu pro vystaveni SCP prodlouzit maximalne do druheho dne)

Takze to opravdu vypada, ze v pripade, ze jsou pochybnosti o cene zbozi
tak to jde do skladu a vystavuje se SCP.
Predpokladam, ze posta ma jen dve moznosti - zacit zasilky propoustet
bez overovani (budou rvat celnici a kalousek) a nebo bude vyzadovat
doklady a vystavovat SCP a budou rvat lidi.

Ale jak to bude probihat netusim - mozna P.Zahradnik uz bude mit neco
zjisteno.

Radek Vicek