DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Březen 28 12:44:46 CEST 2011

Jo DPH, pardon, preklep. Na systemu to nic nemeni, ti celnici vymeruji i
DPH. Se clem je to podobne v tom, ze je to dalsi prijem statu. Puvodni
myslenka cla stejne moc nefunguje, myslim ze by se vyplatilo to zrusit
uplne i mimo EU.
Neplatim DPH proto, ze je to do urcite vyse hodnoty zbozi dane nejakymi
zakony. Pokud by to bylo od nuly a platilo by se za vsechno, tak se
nemame o cem hadat a popravde by mi to bylo jedno.

Martin Hanek