DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Březen 28 11:29:42 CEST 2011

Hmm tak proc si nenechate v krame, kam si pujdete koupit nove auto,
napsat na fakturu treba jen 20.000Kc? Podle me je to lepsi platit DPH
jen z 20.000 a ne treba z 500.000Kc? To je prece uplne stejne ne?

U soudu se tomu rika danovy unik!!

Mimochodem take jste nastvanej na prodejce toho auta, ze mu musite
zaplatit to DPH? Je to peknej hajzlik co? Je to stejne jako kdyz nekdo
napise ze poste musi zaplatit 80 a jeste 16Kc jako DPH.

Priznam se, ze me tahle debata dost vyvadi z miry jak si nekdo
predstavuje jak funguje pravni stat... :-(

Radek Vicek