Maly pruzkum pracovniho trhu - netradicni prace s FPGA

David Kucera david na texcz.cz
Pondělí Březen 28 10:48:35 CEST 2011

firem co dela z hradlovymi poli dejme tomu od stratix ci virtex je v cr
zhruba pres 3 desitky telekomunikace, zpracovani videa, letectvi,
military treba jen vyrobcu radaru (kde je pouzito hradlove pole) je
CR/SK 6 firem nebo firmy co vyrabeji LED panely je v CR 7

David