DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pondělí Březen 28 09:55:28 CEST 2011

Psal jste ale ze je to na miru CP, ted uz pisete o vlade. Tak to prosim
vysvetlete. To DPH je dane novelou zakona, kterou pokud vim schvaluje
parlament, takze ta odpovednost neni jen na vlade. Nevsiml jsem si, ze
by p. Sembol psal neco o tom, ze mu nevadi co delaji vlady CR.
Vim, chytam Vas za slovo ...

Martin Hanek